Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling?

Bestelling retouneren of omruilen?

Checklist retour of omruilen:

  • De retour voldoet aan de retourvoorwaarden.
  • Je meld de retour binnen 14 dagen na ontvangst.
  • De producten zijn ongedragen en in originele staat.
  • Ruilen? Het nieuwe product word na aanmelding direct voor je apart gelegd!

Direct aanmelden







    Stappenplan

    1. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst
    2. Zodra je retour is aangemeld heb je nog uiterlijk 14 dagen om deze retour naar Frickin te versturen.
    3. Bij retournering van artikelen dient het retourformulier altijd volledig ingevuld en toegevoegd te worden. Het retourformulier ontvang je direct na aanmelding over de e-mail. Heb je deze niet binnen 24 uur ontvangen stuur dan direct een mail naar [email protected]
    4. Je retour dient goed te worden verpakt! Is de Frickin verzendzak nog in goede staat? Mooi, deze beschikt namelijk over een dubbele plakstrip waarmee je eenvoudig de retour kan terugsturen.
    5. Retourkosten zijn voor rekening van de klant. Zorg er daarom voor dat uw retourzending voldoende gefrankeerd is. Zendingen onder rembours of ongefrankeerde zendingen worden door ons geweigerd.
    6. Het aankoopbedrag word binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour terug gestort naar de betaalrekening waarmee de aankoop is verricht.

    Opmerking:

    Wil je het product omruilen dan word er direct na aanmelding en indien op voorraad een nieuw product voor je apart gelegd. Zodra je retour in goede staat bij ons is ontvangen, verzenden we het nieuwe product naar je toe. Hierdoor ben je altijd verzekerd van jou product!

    Retourvoorwaarden

    1. Je retour is binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aangemeld.
    2. Zodra je retour is aangemeld heb je nog uiterlijk 14 dagen om deze retour naar Frickin te versturen.
    3. Artikelen gekocht in een fysieke winkel kunnen niet via onze webshop retour worden gezonden, hiervoor dien je contact op te nemen met de winkel waar je de aankoop hebt gedaan.
    4. De aansprakelijkheid en kosten voor retour zijn voor rekening van de klant. Zorg er daarom voor dat uw retourzending voldoende gefrankeerd is. Zendingen onder rembours of ongefrankeerde zendingen worden door ons geweigerd. 
    5. Bij retournering of omruiling van artikelen dient het retourformulier altijd volledig ingevuld en toegevoegd te worden aan de retourzending. Het retourformulier ontvang je direct na aanmelding via de e-mail. Heb je deze echter na 24 uur nog niet ontvangen neem dan direct contact op met [email protected]
    6. Je retour dient altijd goed te worden verpakt, om transportschade te voorkomen. Wanneer een product(verpakking) dusdanig bij retour zenden beschadigd is door een slechte verpakking zal na telefonisch contact worden afgestemd hoeveel procent van de nieuwwaarde wordt gecrediteerd. 
    7. De handschoenen mag je passen, maar niet dragen. Alle originele hangtags en labels mogen niet worden verwijderd van de handschoenen. Bij constatering mogen wij de retour weigeren of zullen er kosten in rekening worden gebracht voor de waardevermindering.
    8. Producten die worden geretourneerd dienen onbeschadigd en compleet met verpakking aangeleverd te worden. Eventuele beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen voor Frickin een reden zijn om de retour te weigeren.
    9. Heb je de artikelen beschadigd ontvangen? Meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst via [email protected] Geretourneerde handschoenen die beschadigd zijn kunnen wij anders niet volledig terugbetalen!
    10. Het aankoopbedrag word binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour terug gestort naar de betaalrekening waarmee de aankoop is verricht. 
    Contact

    Lukt het niet? We helpen je graag!